kerja sudah

23 Disember

Hari ini aku start kerja. Bukan mana pun, di kedai makan nenek aku. Oke lah tak bosan. Kali ini aku mula perasan yang aku dah besar. Haha sebab last aku tolong2 nenek aku kat sini, nenek aku cuma suruh aku amek order n hantar makanan je. Masa tu kadang2 aku seluk2 duit dalam bekas duit nenek aku buat beli jajan.

Tapi sekarang ini, tak macam dulu dah. Zureen dah besar. Kerja pun cara orang besar lah kan. Sebenarnya aku dah cuba cari kerja di tempat lain juga dan kedai makan adalah pilihan terakhir aku. Tapi mana yang nak dimohon x ada vacancy, mana yang kosong abah x restu. Haha takut sangat aku jadi cashier.

So aku end up berkampung di rumah nenek aku sebab tak ada transport, unless 7am and 7pm only. Aku 7 am tu selalunya masih mamai. By the way, aku tak sabar nak menemui tahun 2013 sebab tahun 2012 sudah cukup bermakna bagi aku. Tak sabar nak cipta banyak lagi memori bermakna dalam tahun berikutnya.

*And aku sekarang ni sedang mencari template planner 2013 untuk dicetak. Kalau boleh yang personalised.*
 Yang menulis,
Dzureen

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*