2013: Azam baru

Tahun 2013: Umurku bakal mencecah 19 tahun. Untuk tahun ini aku ada menyediakan 3 azam tahun baru. Dengan warna tulisan merah menyala bak azam ku yang menyala-nyala, aku senaraikan di sini 3 perkara penting 2013.

1. Kekeluargaan
Aku berazam untuk selalu menghubungi ahli keluargaku. Jika aku di rumah, maka aku hubungi ahli keluarga lain seperti makcik, pakcik, nenek dan atuk dan sebaliknya jika bukan di rumah, aku akan hubungi mana-mana ahli keluarga terutamanya abah, mak dan adik2. 

2. Akademik:
Aku berazam untuk sentiasa mengutamakan akademik semasa semester berjalan. Aku nak pastikan yang aku sentiasa ada usaha untuk sekurang-kurangnya menyelak 1 muka surat nota2 kuliah yang dah / akan dipelajari

3. Rohani:
Aku berazam untuk menjaga kepentingan rohani aku sepanjang tahun ini dengan menambah amalan-amalan side income a.k.a amalan-amalan sunnah. Terutamanya yang paling liat sekali aku nak buat iaitu menahan lapar a.k.a puasa.

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*