Merawat Migrain

16 Januari 2013

Tengah hari tadi aku diserang migrain yang agak teruk pernah aku kena. Aku hampir2 saja nak minta cuti hari tu. Selalunya kalau aku migrain, migrain tu akan hilang bila aku buka tudung. Tapi tadi bila aku cuba cara tu tak berjaya pula. Ubat migraine pula tertinggal di rumah.

Aku cuba optimis dan bertanya kepada nenek aku macam mana nak buat. Memandangkan panadol x ada, dan aq pun memang x suka makan panadol, nenek aku mencadangkan agar aku membuat secawan limau suam dan minum semasa air tu masih panas. Alhamdulillah, aku cepat je beransur pulih.

Lagi satu, kepala aku jadi lega sikit2 bila aku senyum dengan orang. Alhamdulillah tak ada apa-apa yang berlaku pada aku. Asalnya aku rasa macam dah nak pengsan dah. Jalan terhuyung hayang. Kejap2 pejam mata sbab sakit sangat. Tapi petang tu dah oke dah. Alhamdulillah.

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*