Rescheduling & Sayang Adik

Rescheduling

Bulan Januari 2013 ini aku namakan secara peribadi sebagai The Month of Rescheduling sebab memandangkan tahun baru, maka semua benda pun baru. Maka schedule pun baru. Especially sleeping schedule tahun lepas - not good. Kena betulkan. Schedule social networking - not good kena kurangkan berfesbuk. Banyak lah perkara nak kena dibetulkan. Nak jadi sempurna tak mungkin lah tapi mendekati sempurna tu mungkin.

Sayang Adik

Awal bulan yang lalu adik aku masuk sekolah asrama. Baru lah aku sedar yang aku risau juga kat adik aku walaupun aku tahu dia tu boleh diharapkan. Haha. Tu baru adik, belum anak I sendiri lagi. Macam mana lah nanti. Haha. Mungkin aku masih rasa dia budak2 lagi sedangkan umur dia meningkat dewasa. Susah juga kadi kakak sulung mithali. Ceh. Tu baru hati seorang kakak. Hati seorang mak? Maka sayangilah mak anda :)

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*