Aku Masih Muda


Nazmi dan bekas kekasih


Baru2 ni aku ada terbaca pasal konflik yang berlaku antara Nazmi, pemain bola sepak Malaysia yang bermain untuk satu kelab Portugal dan bekas kekasihnya. Difahamkan Nazmi bertwit tentang bekas kekasihnya selingkuh dengan pemain bola sepak Malaysia, Aidil Zafuan dan kenyataan ini dinafikan oleh bekas kekasihnya yang lebih tua 2 tahun, juga seorang model. Aku rasa mungkin masalahnya kat sini berpunca dari ketidakmatangan sesetengah pihak. Aku rasa aku muda lagi kot untuk bercinta bila memikirkan konflik diorang ni. 

Sharnaaz dan Shila


Kes antara Sharnaaz dan bapa Shila ialah bapa Shila rasa anaknya perlu menjadikan kerjayanya pada usia yang masih muda sebagai keutamaan sementara Sharnaaz berkeras mahu merisik Shila. Kes ini pun membawa aku ke arah satu kesedaran bahawa aku kerjaya pun belum ada, rasa kerdil sangat untuk berangankan sebuah perkahwinan. Muda lagi. Muda lagi. The point is aku masih muda. Aku tak tahu kenapa 2 topik ni menjadi perhatian aku. Mungkin sebab mereka ni artis atau pun mungkin sebab jiwa remaja aku sedang bergelodak. Amboi~

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*