Goodies from Laila


Tarikh: 16 Mei 2012

PosLaju memang biasa deliver barang ke rumah aku tapi biasanya barang yang delivered tu barang yang mak beli online. Satu hari tu, aku dapat barang dari PosLaju. Aku memang tak dapat nak teka apakah? dan dari siapakah? Jadi aku pun cepat2 buka dan baru lah aku tahu yang aku dapat shawl dari Laila. Aku kurang faham motif asal si pengirim. Bila aku baca pesanannya baru aku perasan shawl tu sempena hari jadi aku bulan lepas. I do really appreciate it. Motif aku tulis post? Aku memang nak upload semua gambar dalam phone aku ke simpanan online tapi aku cukup bosan tunggu satu2 nak di uploadkan jadi aku buat cari ni, seminggu satu gambar pun jadi lah. Tu je untuk hari ni so bubbye!

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*