Teringat Pula

Teringat pula aku masa di rumah hari tu, selalu sangat aku panggil mak "Mama". Sebenarnya dari kecil lagi aku panggil mak dengan gelaran "Mak" tapi adik bongsu aku yang agak manja selalu membahasakan mak dengan gelaran "Mama". Entah bagaimana aku sering terikut-ikut especially pada waktu pagi.

Biasanya pagi2 mak buat brownies. Masa tu lah aku mengada-ngada kat dia. Hehe. Itu pun cuma pada Sabtu dan Ahad sebab pada weekdays aku di rumah nenek aku. Haha memori je lah. Lagi 4 bulan lah baru boleh mengada lagi which means that pada bulan puasa.

Tunggu je lah ye Mama :p

2 Komen:

nik ros berkata...

wah..sedapnya brownies.teringat2 lak ni

dzureen berkata...

hee Kak Nik buat lah mesti sedap ;)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*