Kerap

Lately aku kerap hubungi Mak. Jelas kerinduan aku padanya gitu. Hehehe. Takde lah. Ada lah banyak perkara yang perlu aku deal dengan Mak, tu yang jadi kerap kol Mak dulu. Hmm itu lah antara satu nikmat selepas sekolah. Walaupun duduk berjauhan degan keluarga tapi dapat contact selalu.

Awal2 balik Miri hari tu Mak kerap kol untuk tanya is everything fine atau pun tak. Lepas2 tu aku pula yang kol2 Mak, saje nak report apa yang aku dah buat dan apa yang aku akan buat. Hee minta restu lah kiranya.

Masa sekolah dulu mana lah sempat, lagi pula tak bawa phone kan. (padahal bawa sorok2). Oh guru2 warden ku, maafkan saya kerana melanggar peraturan sekolah sebelum ini. Hehe. Ala tapi sekarang my previous school tu dah boleh bawa phone. Untunglah current students kan.

Cuma, aku susah sikit nak contact adik aku yang kat asrama tu lah. So aku kena take note tarikh2 dia pulang ke rumah so dapatlah aku contact dia kan. 

10 Komen:

nik ros berkata...

sama la. sis pun asyik contact ma jea. rindu la.huhu

Dzureen Darwis berkata...

Musim kot? :)

ashra berkata...

rindukan dengan mak walaupun bila kita sudah berkahwin beranak pinak sekalipun.

=) btw,salam perkenalan.
Soalan dzureen tu,kalau anak patut boleh.tapi hanya sekadar permainan.bukan bertujuan hiasan.

Aishah RA sendiri bermain dengan anak patung di usia kecilnya. =)

Haryati Faizal berkata...

rindu jugak kat mak brp bulan tak balik ni... tk bley nak balik selalu sgt.... budget kene kira hihi

N.Aima K berkata...

ok what rindu mak hik hik hik

pha is berkata...

kasih ibu membawa ke syurga.. heheh

Dzureen Darwis berkata...

thank you for sharing :)

Dzureen Darwis berkata...

betul3 tp jgn lupa cntact :)

Dzureen Darwis berkata...

sis rindu jugak lah tu :p

Dzureen Darwis berkata...

*tears drop* cewah

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*