Pantai Minyak Beku, Batu Pahat

Gambar bertarikh 3 June 2012
Di Batu Pahat, tak ada pantai yang gempak2 sangat ni. Namun, orang kata hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri. Pantai Minyak Beku ni sebenarnya cun saja di mata aku. Sebenarnya kat Pantai Minyak Beku ni ada Perigi Batu Pahat, tempat di mana berlakunya sejarah penamaan Batu Pahat ni. Tapi, pantai ni lagi gorgeous especially bila sunset.







Dapat lah juga nampak tongkang baru balik entah dari mana. Lepas tu, kami makan malam di restoran berdekatan sambil menikmati bunyi ombak. Ceh

4 Komen:

iffah khadijah berkata...

subhanallah. cantik sangat :D

ashra berkata...

cantik.wpun bukan tempat tumpuan,tp ada keistimewaan tsendiri kan
wah.mkn smbil bderu ombak eh

Dzureen Darwis berkata...

Thanks to the cameraman :)

Dzureen Darwis berkata...

Betul tu, rasa macam nak pegi lagi lah hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*