Senarai Semak Saya

Assalamualaikum :)


Macam budakbudak saja bila tengok balik. Letak sticker pada senarai perkara yang Zue dah siapkan dalam senarai perkara yang nak kena siapkan. Semua senarai semak Zue macam ni lah. Yang kat gambar tu senarai semak ulangkaji final dua minggu yang lepas.

Sticker Angry Bird je yang tinggal masa tu jadi itu je lah sticker yang digunakan. Yang penting cara ni mujarab untuk Zue jadi lebih bermotiasi menyiapkan tugasan. Rasa maca "Eh, kalau cepat siapkan benda ni banyak lah sticker dapat tampal nanti" ehehehe.

2 Komen:

nik ros berkata...

bagus cara gini. bersemnagt skit nak buat kan. sis selalu senaraikan apa nak buat. kalau yg dah buat tu sis potong jea.hahha..

Dzureen Darwis berkata...

Hehe senang kan macam tu? Keep it up sis! :p

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*