Blog Warrior Konon

Assalamualaikum :)

Salah satu daripada senarai 101 perkara tu dah pun tercapai. Zue meletakkan matlamat untuk menulis entri setiap hari sekurang-kurangnya satu selama seminggu. Alah ni kacang je kan. Tambah-tambah lagi Zue buat benda ni masa tengah cuti semester hari tu. Memang banyak masa terluang boleh digunakan untuk mencoret sedikit entri. Hehe tu yang gigih hari-hari menulis tu. Lepas ni dah tak gigih lah nampaknya. Kena tunggu next round pulak. Tang mana tu yang berjaya tulis entri tiap-tiap hari selama seminggu tu? Ha ni dia nak habaq mai :)

Ni senarai entri yang ditulis di sini
16/07/2013 - Fainted Again
17/07/2013 - Black Cat
18/07/2013 - Strumming
19/07/2013 - Movie Marathon
20/07/2013 - Tuning
21/07/2013 - Family Gathering
22/07/2013 - Travel to Mersing

Satu dah selesai, tinggal lagi seratus. Hehe.

4 Komen:

Vee berkata...

byk gak 100 tuh ... cayok cayok !

S.K.A berkata...

he3..rajinnya la =) good luck la

Dzureen Darwis berkata...

Trimas :)

Dzureen Darwis berkata...

Thank you :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*