Hampir Keracunan Makanan

Assalamualaikum :)


Hai selamat hari raya semua. Hari ini dah masuk raya yang kedua tapi Zue masih lagi belum ke mana-mana. Semalam menyambut kedatangan keluarga belah abah dan esok pula belah mak. Hari ini Zue cuma berehat-rehat saja di rumah. Tambah2 lagi hampir saja food poisoning tadi gara-gara termakan roti yang dah expired. Dah makan half baru perasan. Hehe.



Faizal Tahir kini muncul dengan lagu baru sempena Aidilfitri. Zue kalau tau lagu baru ni Zue selalu tengok video klipnya. Ha melihatkan video kli lagu tu membuat Zue terfikir, kalau lah pekerja Watson tu betul2 macam Faizal Tahir ni, nak tunjuk produk pun sempat nyanyi2 lagi memang Zue keluar terus dari kedai tu. Haha. By the way Zue pelanggan setia Watson ok. Gurau saja :p

2 Komen:

S.K.A berkata...

camnelah nk meriah raya kalau xp beraya??

Dzureen Darwis berkata...

Entah la yek hahaha

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*