Mak tengok bulan

Assalamualaikum :) 


"Mak cepat keluar mak, tengok bulan." Selalu berangan nak cakap macam tu bila kol mak. Keh2. Sebab apa? Sebab konon2 kalau mak tengok bulan, anak dia ni pun tengok bulan. Jadi rasa macam dekat je walaupun berjauhan. Kot3 kalau Dzureen buat macam tu, mak gelak jek ek. Kakaka

Tengok bulan akan buat Dzureen rasa dekat dengan rumah. Lagi satu bile pergi pantai. Konon2 perasan bile mengadap pantai tu, boleh nampak terus tanah semenanjung Malaysia tu. Padahal jauh je. Kot2 kalau Dzureen jerit kat situ mak dengar ek? hahaha

Dzureen Darwis.

8 Komen:

Che Rosliza Che Mat berkata...

singgah dan follow sini...

dear xila berkata...

aah kan satu dunia dpt tgok bulan...lagi2 kalau bercinta guna ayat mcm awak ni boleh cair kot hehehehe

Vee berkata...

tu ler . walau di mana kita berada , kita akan lihat bulan yg sama ...

pha is berkata...

org sekarang tak main dah "tengok bulan yg sama".. baru2 ni kan ada hujan meteor. diorg tukar "melihat hujan meteor yg sama".. hehehe

Dzureen Darwis berkata...

Thank you :)

Dzureen Darwis berkata...

Amboi sampai cair ye? Hahaha

Dzureen Darwis berkata...

Exactly :) hehe

Dzureen Darwis berkata...

Ala x sempat lah hari tu pha is :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*