Siapa Tu?

Assalamualaikum :)

Isnin lepas Zue pergi ke kampus untuk menguruskan beberapa perkara. Masa nak balik semula ke rumah, ternampak segerombolan manusia. Ini sangat pelik sebab setahu Zue keesokan harinya baru start orientasi. Pelik juga sebab mereka macam buat tour.



Usha punya usha baru perasan yang mereka ni pelajar dari negara lain, ada international preparation sehari sebelum orientasi. Wah wah ramai juga. Biasanya dari Indonesia, Brunei, India, Arab, Nigeria dan beberapa buah negara lain.

Heh, welcome to Malaysia :)


Click lah dulu sebelum pergi :)
campaign image

4 Komen:

Kakzakie berkata...

Harap-harap jgn mereka guna permit pelajar tapi ada agenda lain bila dah masuk negara kita. Banyak dah terjadi kan..

Hatimi Tahirruddin berkata...

ooh pelajar international ye...hehe

Dzureen Darwis berkata...

Betul tu banyak terjadi dan selalu dengar cerita

Dzureen Darwis berkata...

Haah, hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*