Borneo Tropical Rainforest Resort 02

Assalamualaikum :)

Hari ini IOLLS malas nak cakap banyak-banyak jadi IOLLS tepek gambar banyak-banyak UOLLS tengok lah sendiri ye. Ini sebahagian gambar semasa di BTRR dulu. Gambar ketika buat tour di sekitar BTRR tu lah.


Separuh perjalanan, kenderaan yang kami naiki pancit tayarnya. Jadi kami jalan-jalan dan operasi menangkap gambar sendiri diteruskan. Gila lensa betul IOLLS ni kan.





Rugi betul, kami datang 2 minggu sebelum buah-buahan ni akan masak ranum. Nampaknya kami kena pergi lagi sekali lah lagi 2 minggu. Ewah ewah. banyak nye duit engko ye zureen.






Penat buat tour, IOLLS pun makan lah sebelum sambung aktiviti seterusnya. Apa aktiviti seterusnya? Hehe esok je lah hapdet. Malas2

 Dzureen Darwis.

3 Komen:

Haryati Faizal berkata...

klu p ms musim buah-buahan msti syok dpt makan buah kan...

Za berkata...

buah naga tu trus bagi color gat gigi ... heheheee . seronok dpt tgk tpt org ...

Nastyna berkata...

Malas2 pun takper, sila tepek gambar bebanyak leh kami cuci mata.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*