Kempen Kesedaran Bas

Assalamualaikum :) 


Kempen berlangsung sejak 7 Oktober, Isnin lalu. Banner digantung di sekitar kampus dan di setiap hentian bas di depan perumahan Curtin. Mesej dari banner itu adalah "kalau nak lintas jalan, sila lalu belakang bas, jangan lalu depan bas" ha lebih kurang macam tu lah ye. Hehe. Baru lah saya tahu kalau nak lintas kena lalu belakang bas, selama ni main hentam je.

Dzureen Darwis.

2 Komen:

Nastyna berkata...

owhhh... i pun baru tau ni. Ingatkan better lalu depan, yer la.... depan kan.

Za berkata...

klu melintas depan bas , trus mati katak nanti ...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*