Materialistik Kah Saya?

Assalamualaikum :)

buymelaughs.com
Materialistik kah saya bila saya bercita-cita untuk mengahwini lelaki kaya?  Saya selalu berseloroh kepada kawan-kawan lelaki. Apabila mereka bertanyakan ciri-ciri lelaki idaman, saya cepat-cepat katakan "yang penting kaya". Terbeliak mata mereka mendengar statement sedemikian dari budak nerd macam saya. Yang sebenarnya saya tak tahu nak jawab soalan macam tu, haha apakah ciri idamanku?

Dzureen Darwis.

5 Komen:

Nastyna berkata...

Heheheh comel jer jawpan. However some people want to deny it, tapi duit itu penting dalam kehidupan. In fact banyak kes cerai berai sebab masalah kewangan kan, so takder salahnya kalau nak yg kaya itu sebagai idaman. Tapi I myself dulu kalau orang tanya I cakap nak yg pemurah, kalau kaya pun tapi kedekut taik idung masin tak payah. hehe

Haryati Faizal berkata...

kdg2 kena gak ada impian camtu... atleast bley menjamin masa depan kita... cukup tuk tanggung kita dan anak2...

syaafi sushi berkata...

impian semua wanita ingin yang terbaik buat dirinya kan.. begitu jugak dengan Fiza, cuma jooh datang dari Allah.. kite minta doa kat Allah.. moga di makbulkan hehehe =)

Hafiza AizZawa berkata...

Hehe.. ssh jugak nk ckp, janji apa yg kita nk dia dpt belikan tp jgn melampau la..

PakcikLie PCL berkata...

suatu impian yg murni.. tak bg sy perempuan berfikir mcmtu.. insyaAllah dapatlh nt..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*