Borneo Tropical Rainforest Resort 06

Assalamualaikum :)


Saya sebenarnya dah lama sangat teringin nak dayung sampan tapi apakan daya selalu tak berkesempatan. Alhamdulillah BTRR menemukan saya dengan sampan-sampan moden yan comel. Mula-mula rasa macam awkward juga nak naik sebab dulu-dulu macam mabuk laut sikit.


Apa yang menariknya tenang bersampan ni bagi kami berempat adalah saya rasa kami semua berjaya memupuk kerjasama. Ayat macam budak sekolah pun ada. Tapi betul lah apa yang saya maksudkan tu. Rasa puas bila berjaya dayung dengan perfect. Walaupun pada awalnya langgar- langgar tebing juga.


Yang paling penting, mendayung sampan juga merupakan salah satu misi 101 dalam 1001 saya yang telah pun tercapai. ALhamdulillah, tinggal lagi 93 misi.


 Dzureen Darwis.

1 Komen:

Pha Is berkata...

macam seronok je naik sampan tu..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*