Tips Bangun Subuh

Assalamualaikum :) 


Tergerak pula hati ni nak baca pasal Solat Sunat Witr. Rasa macam nak cuba lah kan mana tahu supplement ni mujarab. Kat gambar tu ada tujuh cara yang kita boleh cuba in shaa Allah. Rasanya solat witr ni saya jumpa setahun sekali je bila bulan puasa, selepas tarawih. Hehehe.

Dzureen Darwis.

6 Komen:

TelingaBulat berkata...

thanks for sharing ;)

Qaseh Wee berkata...

Jika niat nak melakukan sesuatu , jangan ditangguhkan ...

Haryati Faizal berkata...

tq atas pkongsian tu

Invisible Me berkata...

Berwuduk dan niat nak bangun beribadat :)

Kakzakie berkata...

Yg baik seharusnya lakukan segera. Witir boleh saja dilakukan sebaik selepas solat isya' sekiranya tiada niat nak bangun utk solat tahajjud/hajat dsb. Kalau ada niat nak bangun dan solat lagi lakukan selepas solat tersebut, kerana witir ini bagaikan solat penutup seharian. So mulakan pelan-pelan. kakak doakan moga berjaya.

Pha Is berkata...

nice share..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*