Wajah-wajah yang diiktiraf 100 paling cantik dunia.



Orang duk sibuk cerita pasal Soo Wincci sekarang so saya pun duk sibuk juga nak tahu siapa lagi yang tersenarai dalam top 100 wajah paling cantik tu. Nampak gayanya artis-artis Korea pun dah meletup-letup sekarang. Apa-apa pun, cantik tu subjektif. Lain orang lain pendapatnya. Kalau baca kat komen-komen di bawah video ni kat youtube, ada yag tak puas hati kenapa artis kegemarannya tak dapat no 1. Hehe kan terbukti kesubjektifannya. :p

 

3 Komen:

ejulz berkata...

cantik.. :)

Vee berkata...

teringat zaman sekolah bila budak2 lelaki berperang mulut sbb sofea jane lebih cantik atau sharmine farouk lebih cantik ... hahahaaa

Maya Omar berkata...

ramai lg yg cantik di luar sana cuma x discoverable..hihi

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*