Azam Tahun Baru Dah Tercapai Lah




Tahun lepas ada join satu segmen dari +Pha Is pasal azam tahun baru dan Zue letak nak target 100 followers dalam tahun ni. Masa tu followers baru ada 50 orang. Pada 10 Januari dah dapat 100 wa cakap sama lu. 100 pun nak kecoh. Orang lain beribu-ribu sikit pun tak kecoh.

Hahaha anyway, nak ucapkan terima kasih kepada Pha Is dan semua orang yang menyokong azam tahun baru saya tu yang mana akhirnya tercapai. Macam tak thrill je kan baru 10 hari dah tercapai. Muehehe. Agak-agak kalau nak target 200 by 28 Februari ni dapat tak? Wink wink. 

p/s: Amboi tamak followers
Boleh baca azam-azam tahun baru saya untuk 2014 di sini

3 Komen:

TelingaBulat berkata...

takpe ok la tuh..teruskan berusaha..keep blogging ;)

Farah Waheda Wahid berkata...

tahniah dan teruskan berblogging secara sihat... ^_^

Nurfaezah Abdullah berkata...

hehe nak kumpul 100 followers bukan senang kalo x pandai promo blog. target fae tahun ne nak up-kan jumlah blog followers fae to 1000

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*