Majlis Perkahwinan Aunty

Gambar yang atas kanan tu gambar dengan datuk saya a.k.a bapa kepada pengantin dan semestinya gambar kanan tu gambar dengan pengantin sebelum nikah :)



Event terakhir saya pada 2013 adalah majlis perkahwinan aunty saya pada 28 Disember yang lalu. Tapi, dalam entri ini tak dapat nak kongsi gambar aunty dan suaminya sebab time mereka dah bernikah dan bersanding, saya menjadi pengapit full time, mana ada masa nak handle camera. Mungkin pada kamera orang lain ada kot.

Yang ini pula gambar bersama adik-adik dan mak. Yang mana satu adik? Yang mana satu mak? Muahaha

And finally ni je lah gambar dengan sepupu yang sempat saya rakamkan sebelum busy mengapit pengantin. Haha

Semoga aunty saya dan suami bahagia dan berkekalan sehingga ke anak cucu cicit semua. Saya bahagia melihat aunty saya bahagia :) *kesat air mata*

7 Komen:

NinaAz berkata...

Alhamdulillahhh. Tahniah buat ur aunty. Barakallah

sYiRa LoKMaN berkata...

comel semuanyaaa ^_^

Invisible Me berkata...

Dah jadi pengapit, tak lama dah ni :p

Hafiza AizZawa berkata...

selamat pengantin baru buat aunty dzureen... smoga bahagia selamanya..

Yumida Huda berkata...

hope aunty sis bahagia dunia akhirat
moga dimurahkan rezeki

Gee Lion berkata...

ada gambar mak ke kat situ cik zue? nampak cam semua sebaya je? wah wah...

ejulz berkata...

tu mesti dah berangan2 tu.. hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*