Minggu Keluar Malam



Minggu lepas lupa nak update bebelan. Minggu lepas rasanya hampir setiap malam Zue teman nenek ke kedai atau pasar selepas balik niaga. Beli kentang, bawang dan sebagainya. Bukan main aktif lagi update location dekat foursquare macam lah pergi mana, padahal beli kentang je pun kan.

Tup tup badan mula sakit sana sini. Haih baru disuruh buat kerja berat sikit dah mengada nak sakit sakit. Baru angkat kentang, belum disuruh angkat tong gas. Macam mana ni? Nasib baik Zue tak ada adik beradik lelaki. Kalau tak, memang Zue suruh diorang angkat kan barang barang berat ni hahaha

1 Komen:

NinaAz berkata...

kita xelok angkt berat.2 jgnlah angkt tong gas tu. suh adik laki jea yg angktkan. bahaya pompuan angkt benda berat nih. hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*