Nourish Balik Asrama




31 Disember yang lepas adik Zue yang kedua, Nourish atau nama sebenarnya Khairunnisa telah pun kembali ke asramanya di Sekolah Menengah Sains Sultan Iskandar di Mersing, Johor. Perjalanan lebih kurang 2-3 jam dari Batu Pahat.


Cikgu mana yang akan lupa homework yang diberi kann kann? Kalau lah zaman Zue di MRSM dulu cikgu-cikgu letak kotak di pintu masuk pendaftaran, memang tak ada kesempatan prep malam tu nak rewang tiru homework kan? Kah kah kah





Apa-apa pun, Kak Yong berharap *takde sape panggil KakYong pun sebenarnya* adik-adik Kak Yong semua belajar dengan gigih macam Kak Yong cuma nya Kak Yong kau ni dulu pemalas sikit lah. Hehe selamat sorang dah masuk asrama, tinggal lagi sorang nak UPSR tahun ini.

4 Komen:

Nurfaezah Abdullah berkata...

fae singgah sini ^^ have a great day ahead.

tetiba rindu kenangan tinggal di asrama.

aisya berkata...

nampak mcm cantik je sekolah adik dzureen ni. :)

Pha Is berkata...

good luck untuk adik yg nk ambik upsr tu..

Gee Lion berkata...

tu dia sampai letak dlm kotak. punyalah nak mencegah peniruan student.. hehe .. sy tak masuk MRSM so I didn't know =)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*