Segmen Blogger's Birthday by Invisible Me



Birthday saya pada 25 April setiap tahun. Muehehe. Pada hari lahir saya tahun ini, saya nak pergi ke mana-mana daerah di Sarawak selain Miri ataupun mana-mana daerah di Sabah memandangkan saya memang dah ada di Miri. Hehehe. Selain itu, saya nak 100 followers baru di blog ini. *GilaFollower*

p/s: Dan kalau boleh nak Buggati Veyron sekali. Eh eh eh.

4 Komen:

Norhasniza Khalid berkata...

gud luck dear.. :)

Gee Lion berkata...

Buggati Veyron? Woooo... haha, dah dapat jangan lupe share pic dia.

Khir Khalid berkata...

Good luck.. :)

Naniey Jemiey berkata...

gud luck...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*