24/02/2014: Takut Gelap

gambar dari weheartit.com



Pernah satu malam saya sedang tidur. Tiba-tiba saya tersedar dari tidur. Waktu itu saya berada di Johor. Saya tidur bersama dua orang adik perempuan. Apabila saya tersedar, saya berada dalam keadaan yang sangat ketakutan.

Saya tutup mata saya rapat-rapat. Saya tak pasti kenapa saya takut sangat. Lepas tu saya dengar bunyi bising-bising jadi saya buka mata. Rupa-rupanya adik saya pun terbangun juga dan dia main torchlight. Dia suluh torchlight kat wallpaper bilik yang akan bersinar dalam gelap tu. Sebab benda tu dah tak menyala lagi so kena chas balik pakai cahaya.

Baru lah saya berada dalam keadaan yang sedikit selesa. Dan saya sambung tidur saya,

5 Komen:

Kakzakie berkata...

Ingatkan ada kisah hantu tadi hihi...
Ini baru gelap tak ada elektrik. Kalau kena macam saudara kita di Syria kesiannya kan..

hajar berkata...

owh... takut tidur dlm gelap ker?? isk3...

Naniey Jemiey berkata...

saya pon takot tidur dalam gelap...

Farah Waheda Wahid berkata...

saya pun tak boleh tidur dalam keadaan bergelap, mesti nak ada lampu samar2 pun jadilah...

Hafiza AizZawa berkata...

Fiza pun.. kalau tidur mesti lampu toilet kene buka...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*