Cara Menulis Emel Yang Betul Dan Beretika


Klik pada gambar untuk lihat gambar lebih jelas


Hari ini Zue cuma nak kongsikan satu artikel pilihan Zue yang menceritakan tentang etika menulis emel. Zue jumpa artikel ni masa google-google je. Zue memang sukakan infographic dan mungkin juga ada dalam kalangan kawan-kawan yang sedang membaca ni pun suka infographic so boleh lah klik pada gambar untuk baca dengan lebih jelas.

8 Komen:

Muhammad Taufiq berkata...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Naniey Jemiey berkata...

nice info...

Invisible Me berkata...

Selalu main tulis jaa :p

Sis Vee berkata...

saya juga suka info grafik . ringkas tapi padat .

Gee Lion berkata...

Hari-hari saya tulis email cik Zue.. muak rasa.. T_T

FarhanahAdzlan berkata...

buat masa sekarang email guna sekali duaa jee hihi

Deqla Manjew berkata...

selamanya main belasah jer.. janji sent.. haha :p

Ismail Ahmad berkata...

cantik blog ni..dulu-dulu pakai main tulis aje apa nak cakap.. sekarang ni agak berhemah dalam penggunaan kata.. :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*