Minggu Buah Limau



Sempena CNY ini

Nampaknya minggu lepas merupakan minggu bagi rakyat Malaysia yang berbangsa Cina membuat persiapan sempena menyambut Tahun Baru Cina. Maka ramai lah di antara mereka yang memberikan buah limau kepada semua termasuk Zue. Memang suka sangat bila dapat limau Mandarin ni. Memang makan tak berhenti selagi tak habis buahnya. Tambah-tambah lagi buah limau yang tak perlu dipotong guna pisau tu hee.

Dan yang paling syok sekali ialah bila nenek announce yang hujung minggu ni akan bercuti selama 4 hari. Memang bahagia sangat. Sejujurnya memang dah rasa penat bekerja dan nak sangat sambung belajar ni hahaha. Eh eh dah seminggu cakap nak bayar yuran tapi lupa lagi nak bayar. Tengah cari lagi RM1000 untuk cukupkan jumlah yuran. In shaa Allah dalam minggu ni dapat.Amiin.

p/s: Oh ya, alhamdulillah, Zue masih lagi bernafas dan sempat bertemu dengan bulan Februari 2014 ini.

8 Komen:

NinaAz berkata...

Nina pun suka limau mandarin. Siap beli sekotak terus. Heheheeh

Hafiz Hafizol berkata...

x de org pun bg saya buah limau hahaha =p

Gee Lion berkata...

Awat bila time CNY mesti kena ada limau?
Kenapa tak epal ke rambutan ke jambu batu ke..
:p

Nao Mei berkata...

limau CNY..hihi

Abak Lorong Cinta berkata...

eehehhehehhe..
^_______________________________________^

Qaseh Wee berkata...

dapat gak , next door bagi ...

ejulz berkata...

lupa nak beli buah limau.. kalau duk bujang dulu satu kotak beli.. hehe

Invisible Me berkata...

Tahun ni tak beli sebab dapat berkotak-kotak. Hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*