Minggu terakhir di rumah




Lama rasanya tak update blog secara live. Kebanyakan entri telah dijadualkan untuk auto publish tapi kali ini tidak. Nampaknya tinggal beberapa hari saja lagi untuk Zue berada di rumah ni. Minggu lepas dah berhenti kerja dan luangkan masa di rumah saja. To be honest, banyak tidur saja. Ihiks.

Tapi okay lah penat bekerja dah mula menghilang. Tambahan pula minggu depan ni kerja lagi jadi kena lah resfresh kan badan semula kan? Minggu depan nanti, saya akan bertugas di Curtin sebagai pembantu pelajar bagi mengendalikan sistem pendaftaran kelas atas talian. Kiranya tugas saya untuk maintain online sistem tu lah.

Ianya akan menjadi kali kedua bagi saya menyertai team ini. Kali pertama tahun lepas dan disebabkan rasa kerja tu best, so saya fikir nak join sekali lagi. Lagi 3-4 hari je lagi nak tinggalkan bumi semenanjung Malaysia ni. Kepada rakan-rakan blogger dri Miri, Bintulu atau Brunei, jom lah hangout. ihiks

8 Komen:

Wafi Remli berkata...

Saya baru sampai kampus saya...:)

Muhammad Taufiq berkata...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Linda berkata...

Jauh nak merantau tu...xpe luas pemandangan. Semoga sukses dan gembira selalu...good luck dzureen :)

Gee Lion berkata...

Selamat kembali merantau cik Zue.. semoga dipermudahkan urusan oleh Nya... =3

Kathy R'bain berkata...

wah..seronok merantau sis...

ejulz berkata...

seronok laa.. hehe

ejulz berkata...

lepak la kuching.. hehe

fadh leyanie berkata...

hargai minggu terakhir di rumah..:D selamat bertugas..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*