Nabil memohon maaf secara terbuka kepada Luna Maya

Google Image: www.ammboi.com


Saya pasti ramai dah tahu pasal kes ini. Minggu kedua terakhir Maharaja Lawak Mega, peserta diberikan dua tugas dan salah satu tugas adalah bertemakan bebas tapi istimewanya mereka boleh membawa artis jemputan bersama dan Nabil membawa Harith Iskander ke pentas Maharaja Lawak Mega.

Berbekalkan lawak yang diolah menjadi lagu, Nabil dan artis jemputannya mula membuat lagu untuk juri-juri termasuklah Luna Maya. Namun begitu, Nabil secara tidak sengaja mengungkit kisah silam Luna Maya dan peminat-peminat Luna Maya mula mengecam Nabil. Pada mulanya Nabil tidak mahu memohon maaf.

Alhamdulillah, kini Nabil telah pun memohon maaf secara terbuka di Meletop.



p/s: Saya sangat respek artis yang boleh mengakui kesilapan dan memohon maaf secara terbuka. Jangan lupa tonton Maharaja Lawak Mega malam ini

11 Komen:

Gee Lion berkata...

Nabil oh Nabil.
Saya peminat dia.
Pada saya, dia rare.
Tapi attitude dia.. Hurmm..

Gee Lion berkata...

Nabil oh Nabil.
Saya peminat dia.
Pada saya, dia rare.
Tapi attitude dia.. Hurmm..

Gee Lion berkata...

Nabil oh Nabil.
Saya peminat dia.
Pada saya, dia rare.
Tapi attitude dia.. Hurmm..

anamizu berkata...

Nabil ok. dia sorang je dah boleh buat org ketawa.
cuma kdg2 perlu lebih alert pd hal2 peribadi org lain kot.
sensitiviti org lain kena jaga jugak hehe


*btw, sy dah folow awal lg blog Dzureen ni rupenye hehe :)

Abak Lorong Cinta berkata...

Aduhai Nabi!!

Azhafizah Md Nor berkata...

Baguslah macam tu..senang je mintak maaf pun kan :)

ejulz berkata...

xtau pulak kes ni.. blm tgk mggu 2nd last.. hehe

Aku Penghibur berkata...

baguslah minta maaf ^_^

Luangkan sedikit masa untuk vote blog acik yang tercalon bagi favorite lifestyle blog Cara vote di sini

Invisible Me berkata...

Semalam siap buat lagu lagi. Harap dia belajar dari kesilapan :)

Invisible Me berkata...

Btw, kalau nak ambil gambar doa tu kat blog IM, ambil ja :)

ros_reeza berkata...

oh tak perasan isu ni. tapi tahu yang Nabil mohon maaf. cuma tak tahu untuk ape..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*