Bloggers Paling Rajin Komen Februari 2014




Hari ini nak mengambil kesempatan untuk ucapkan terima kasih kat semua pembaca terutamanya Gee Lion, Invisible Me, ejulz, Khir Khalid dan Hafiza AizZawa. Korang semua memang baik. Wink3

Saya selaku blogger baru rasa sangat motivated dengan sokongan anda semua. Siapa lah saya tanpa awak semua kan kan? Sweet tak? Ihiks korang rajin-rajin lah komen lagi hahahaha. Eceh padahal saya dah lama tak blogwalking kan, tak aci kan?

Nanti line internet dah stable saya komen korang semua k hahahaha. Masih lagi dalam mood camping hari kedua. Bukan lah camping dalam hutan pun sebenarnya, cuma team building je tapi mestilah penat kan? Hee.

4 Komen:

Anis Aisyah berkata...

ehehehe tahniah

Gee Lion berkata...

Aik, camne boleh dapat terbanyak tu. Rasanya saya banyak hiatus je bulan ni... Apepun, Yeayyyyy!!! Mwahahhaha... Takpe cik Zue, take your time coz saya pun lately busy yg amat.. hehe.. <3

Qaseh Wee berkata...

mereka sememangnya peramah ...

Naniey Jemiey berkata...

alaaa kita takde pon.. ok bulan depan pastikan blog naniey tersenarai.. kena rajin komen neh..hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*