Macam Mana Nak Bangun Awal Setiap Pagi

How to Become a Morning Person


Susah betul nak bagngun pagi! Mujurlah sem ni kelas semua tengah hari. Tapi still mesti lah nak bangun pagi juga kan? Nak buat macam-macam benda tapi bila buka mata, dah pukul 12 tengah hari! Haihh macam mana? Nak try tip-tip dalam gambar tu, kalau berkesan nanti saya cerita balik k? Hehe. sumber: sini

3 Komen:

Farah Waheda Wahid berkata...

great piece of sharing...diri nak kena gigih bangun pagi ye tak?

PakcikLie PCL berkata...

boleh cuba..tp kalau niatkan awal2 sblm tidur nak bangun sekian2 jam..insyaAllah boleh. sy jarang guna jam/penggera..alhamdulillah.

Qaseh Wee berkata...

on alarm . pastu semat dlm hati mesti bangun utk solat subuh ... alhamdulillah , senang bangun . saya bangunkan DiGi kat sini ...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*