Macam mana nak dapatkan background yang cantik?






Ada komen yang bertanyakan kat mana nak dapat background cantik? Saya sebenarnya tak pasti lah sebab saya jarang tukar background. Kalau background pada blog ini, sya cuma copy paste je satu template yang saya jumpa time saya menggoogle template baru di google search.

Tapi kalau Lynnda nak cari sendiri gambar-gambar yang cantik dan sesuai dijadikan backround, saya cuma tahu satu tempat je untuk cari gambar-gambar yang macam tu, namanya Weheartit.com . Saya memang hari-hari usha gambar kat situ. Mana yang saya suka saya save.

Pembaca yang lain pula macam mana? Selalunya cari background yang cantik-cantik dekat mana ye? 

1 Komen:

Nurfaezah Abdullah berkata...

fae pun jrg tukar background

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*