Minggu Ini Makan Pun Tak Selera

Sumber: weheartit.com



Bukan nak cerita over lah tapi minggu ni panas nya cuaca! Panas sangat kalau sidai baju tu kejap je kering. Tapi masalahnya, cuaca panas dan kering ni biasa ditemani oleh kebakaran semak dan jerebu so nak sidai baju kena fikir dua tiga kali lah sebab kalau tak baju bau asap, bukan bau Dynamo!

Baju satu hal, kemudiannya kena pula pergi kampus, dari rumah nak ke bustop tu kena jalan kaki kan? panas sungguh! tak tahulah sama ada benda ni terjadi kat Miri sahaja atau seluruh Malaysia?

Lagi satu masalah dengan cuaca panas ni, makan pun tak selera dah. Sebab kena banyak minum air. kalau makan tapi kurang minum air, terus demam la apa la semua penyakit timbul. 

Sejak tu semua makanan nampak tak sedap.Sedih kan?

3 Komen:

Farah Waheda Wahid berkata...

iolss pun sama, kurang selera makan sekarang ni... hu hu hu, tapi bagus gak untuk shape up lebih sikit...bha ha ha...

Sis Vee berkata...

bersabar bila ujian melanda , itu adalah sebaik - baik perkara . jangan mengeluh ... allah marah . Alhamdulillah , kat sini setiap petang hujan lebat .

Hafiza AizZawa berkata...

Siannya.. jaga kesihatan yer..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*