Misi 1001 Hari #14 Buat Data Entry




Dekat internet banyak orang offer kerja dari rumah buat data entri. Ada juga saudara mara yang kadang kadang bila kita bertanya khabar katanya sedang sibuk buat data entri untuk company mereka. Jadi saya pun terkadang nak merasa juga lah macam mana kerja buat data entri tu?

Masuk tahun ini dah dua kali saya buat data entri untuk Curtin, untuk pendaftaran kelas bagi semester baru. Benda tu nampak komplikated jugak la tapi kalau kita buat setahun 2 kali tak lah bosan sangat. Kalau buat hari-hari memang bosan lah.


Maka tercapai lah satu lagi misi 101 dalam 1001 hari ni iaitu mendapat bayaran hasil buat data entri. 14 sudah, tinggal lagi 87. Untuk baca dengan lebih lanjut pasal kerja saya buat data entri ataupun kami panggil OCR tu boleh baca kat rumah sebelah. Rumah sebelah? Hehe boleh baca First day working as OCR student helper ataupun The entire week working. Selamat membaca


1 Komen:

Amy J berkata...

tak pernah buatlah pula data entry tu. nanti saya baca post yang sis kongsi tu ^^,

btw, saya tag sis dalam liebster award nomination :)


http://amysigadisweird.blogspot.com/2014/05/liebster-award-nomination.html

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*