Macam Mana Dapat CPUV





Alhamdulillah murah rezeki pada bulan Mei 2014 sebab masuk CPUV 3 kempen. Sepanjang menyertai Nuffnang, Baru kali ini saya berpeluang mendapat CPUV. Memang ini hanya pencapaian yang sangat kecil jika dibandingkan dengan para bloggers yang lain.


Saya terfikir malam-malam sebelum tidur, apa yang membuatkan saya dapat banyak CPUV pada bulan Mei? Kini saya rasa saya dah tahu dah kenapa saya dapat CPUV ini. Nak tahu kenapa? Sebab saya lancarkan GA saya yang pertama, iaitu D20BG yang baru sahaja berakhir 25 Mei yang lepas.

GA tersebut dapat banyak view. Ye lah, dengan mengadakan GA kita akan dapat view daripada peserta peserta yang lain sebab link blog kita di backlink kan pada banner. Alhamdulillah, terima kasih saya ucapkan kepada pengunjung blog semua.

Kalau kita tanyakan pada blogger yang lain mereka pastinya tidak akan lokek ilmu untuk kongsikan bagaimana caranya untuk dapatkan kempen CPUV ini sebenarnya, kita jangan malu dan segan lah bila nak bertanya.

3 Komen:

Naniey Jemiey berkata...

tahniah..murah rezeki...

Iola berkata...

tahniah ^^..semoga bertambah rezeki lagi

cik lisa berkata...

trafik juga memainkan peranan penting ;). nice tips!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*