Misi 1001 Hari #17 Steamboat






Saya jarang gi steamboat. Kenapa? Sebab kalau nak gi steamboat tak selesa pakai lens, kena pakai cermin mata. Lagipun takkan lah nak pergi sesorang kan? Tak ke bosan jadinya. Bila ada gathering macam ini, barulah jadi. :)

Apa-apa pun yang penting satu lagi misi telah pun tercapai. Masa ni kami makan steamboat selepas berhempas pulas organise CYA Camp 2014 untuk pelajar sekolah menengah selama 3 hari 2 malan.

Entri berkaitan: Steamboat 2014


1 Komen:

Naniey Jemiey berkata...

bestnya..suka teamboat sgt2!!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*