Misi 1001 Hari #18: Pencuci Mulut




Saya suka sangat makan manisan tapi tak pernah terfikir nak cuba buat sendiri so ada lah dalam semester ni buat puding oreo, koktail, aiskrim Malaysia, dan macam-macam lagi. Tambah-tambah pula sekarang ni Miri panas sangat tak terkata. 



Rupa-rupanya sedap gila puding Oreo ek. Bila dah pandai buat sendiri apa lagi? Tiap-tiap bulan mesti ada buat puding oreo sekali. Tak jemu nak makan.


Entri berkaitan: Oreo pudding | Jelly Cocktail

3 Komen:

aniesa ahmad berkata...

minta resepi .. hehe

ecah khalili berkata...

sedapnyaa..bnyak kali nak try buat puding oreo tapi tak terbuat jugak..nnti bulan puasa la nak try..

Mime MF berkata...

puding oreo..sedap je...nyum2...:D

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*