Peperiksaan Akhir Tahun Pertama Bakal Menjelang




Selepas berhempas pulas sepanjang tahun pertama ni, peperiksaan akhir pun bakal menjelang. Peperiksaan yang bakal menentukan sama ada saya boleh melangkah ke tahun kedua ataupun tidak. Semestinya saya sangat takut dan risau untuk menghadapi peperiksaan ini.

Waktu-waktu macam ini lah wajah mak dan abah semakin kerap menjelma di fikiran saya. Sebab apa yang akan saya buat pada hari peperiksaan itu akan menentukan riak wajah mak dan abah, gembira atau sedih.

Saya berharap sangat saya dapat menjawab peperiksaan akhir saya dengan tenang dan sentiasa diberikan petunjuk oleh Allah. Amiin

2 Komen:

Firzanah Azhar berkata...

buat yg terbaik tau utk parents. fighting! :))

Yun Sing berkata...

Semoga berjaya :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*