Top Komentor Mei 2014





Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi singah di blog saya. Pejam celik pejam celik dah masih bulan Jun dah. Puasa, Raya semua dah dekat. Kalau jalan-jalan dekat mall orang dah sibuk jual kurma dah. Jom blogwalk 5 top komentor ini

5.  Naniey Jemiey 

Korang semua memang rajin sangat blogwalking kan? Apa rahsia mengekalkan konsistensi dalam blogwalking ke blog orang lain ye? Any idea please? 

5 Komen:

Hafiza AizZawa berkata...

hehe.. takde rahsia.. Dzureen pun rajin singgah blog Fiza juga...

Nur Madihah berkata...

rahsia? kena rajinlah. heheh. Kalau malas, takdelah nak bw bagai

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Eh2 zumal pun ade yer... Thanks Dzureen. Macam mana nak konsisten blogwalking yer... Kalau zumal, kita kena minat berblog jadi apa yang ada kaitan dengan blog tu confirm kita akan teruskan tanpa rasa jemu :))

Ayuni Sara berkata...

Blogwalk blogger2 tuuu...

N.Aima K berkata...

salute!!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*