Deliver Us From Evil | 22 Jump Street




Haritu flight dari Miri ke JB pada 1 Ogos manakala jemputan ke tayangan perdana Deliver Us From Evil pada 2 Ogos. Urusan dipermudahkan, saya pergi juga tayangan tu. Cerita DUFE ini pasal tentera yang selepas mereka  balik dari berperang, perangai mereka sangat pelik. Maka seorang pegawai ni menyiasat lah kes ni sebab melibatkan jenayah, macam kes pukul, kes bunuh anak sendiri dan macam-macam lagi.


Personally saya suka cerita macam ni sebab plotnya yang membuatkan kita berfikir. Sound pun bagus menyebabkan ada lah sekali dua saya terjerit. Tapi tak berapa selesa bila babak-babak yang melibatkan usaha "exorcism" sebab masa tu lighting dia macam disko, kejap gelap kejap terang, menyebabkan saya kepeningan dan tak dapat fokus pada cerita.



Sebenarnya ketar-ketar juga lutut ni tengok cerita tu, nasib baik lah tengok pada bulan puasa tak ada hantu. Hehehe. Semalam dapat lagi tayangan perdana 22 Jump Street tapi hantar wakil gi tengok bagi pihak saya je sebab nak meluangkan masa di Johor dengan keluarga.

2 Komen:

Amy J berkata...

macam menarik je cerita dia. ^^

CXopportunities berkata...

wah!! mcm best je. nk tgk la nanti :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*