Kad Raya Dah Pos Ke Belum?





Projek buat kad raya kecil-kecilan sehari sebelum puasa hari tu di rumah anak-anak yatim. Memang tak ada seni langsung tangan ni tapi bila tengok budak-budak tu ceria buat kad raya, diri ni pun rasa nak juga buat satu. Tiba-tiba siap 7 kad. Kalah budak-budak tu. Haha. Agak-agak sekarang ni masih aktif ke budak-budak sekolah main tukar-tukar kad raya dengan rakan sekelas macam zaman-zaman kita?

3 Komen:

Khairul Bariah berkata...

dah tak berapa nak aktif dah zureen...skrg semua online...guna sms, whatsapp, call, fb and so on so on..

Khamsi Abdullah berkata...

Payah dah nak tengok.. zaman kita dulu je y beriya. Eh, kita sama zaman ke? :3

Yun Sing berkata...

Waa.. kad raya.. ^^

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*