Musim Panas Ekstrim



Sempena musim panas yang sangat ekstrim ini, saya dan keluarga tidak terkecuali daripada menjadi mangsa. Bukan sahaja ahli keluarga saya demam dan ada yang pitam, saya sendiri pun sampai kena masuk air kat hospital kerana kekurangan air yang menyebabkan saya demam teruk minggu lepas.

Semua orang perlu peka dengan isu ini kerana membabitkan kesihatan semua orang. Cuaca yang sangat panas ini menurut satu petikan artikel di akhbar minggu lepas boleh menyebabkan kematian. Jadi di sini saya kongsikan sedikit info dan tips berkenaan panas ekstreme ini.

An Infographic on Extreme Heat.

Semoga info di atas serba sedikit dapat memberikan maklumat umum kepada semua orang. 

Komen:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen :)

/
Blogger Widgets

Terima kasih sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2009 | My Mini Self | Por *Templates para VOCÊ*